Testgrupp och klövjeväska!

Hejsan!

Förra inlägget så pratade jag lite grann om hemsidan www.friluftskurser.se, sidan som håller webbaserade friluftskurser över nätet. Eric skrev ut i facebook gruppen "Vandra med hund i Sverige" och undrade om ett tiotal personer kunde vara "test piloter" till den nya kursen "Vandra med hund" som snart kommer lanseras på hemsidan. Jag anmälde mig super snabbt och JAG FICK EN PLATS! Jag har läst kursinnehållet och jag ser verkligen fram till att få gå denna kurs.

Bosse´s väska (Ruffwear Approach Pack) har precis kommit tillbaks ifrån sömmerskan. Ett spänne hade släppt och en mindre reva i väskan som Bosse rev upp på vår senaste tur har jag fått lagad. Jag vill köpa en ny väska, en som man kan plocka av väskorna utan att behöva ta av selen men approach packen som jag har är så jäkla bra. Bosse trivs verkligen i den väskan. :) Vi får se hur jag gör.





Glöm inte att följa oss på instagram och gilla oss på facebook. Sök på "Jag och min boxer" så hittar ni oss! :)

Kommentera här: