Tankar och funderingar inför Kebnekaise!

Hej!

Det känns som att tiden står stilla. Ungefär 10vec kvar innan resan till Kebnekaise börjar. 10 veckor är en lång tid att vänta, speciellt när man är så otroligt laddad som jag är. Jag vill stå på toppen av Kebnekaise NU!

Hur som helst så har vi bokat tåg och boende och vi kommer att bli 3st som åker.
Vi 3 förbereder oss på olika sätt. Jag förbereder mig och Bosse främst med långa promenader med packning för både honom och mig samt så tränar jag styrketräning. Vi kommer att gå i den lokala skidbacken också ett par svängar. Både med packning men även utan.

Nedan bjuder jag på ett litet collage som Johanna gjorde när vi vandrade Fjällräven Classic.



Glöm inte att följa oss på instragram, där heter vi @jagochminboxer så klart! :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Så jävla sugen, men skönt att det är några veckor kvar så man hinner träna på för att det ska bli en skön vandring.

2 Niklas Mäntylä:

Man kan se det på 2 sätt helt klart! :)

Kommentera här: