Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.

Denna blogg kommer att handla om mig och min boxer hund Bosse.

Vi älskar att vara ute i naturen, både kortare promenader men även längre vandringar som innebär tältnätter.

 

2015 deltog vi i Fjällräven Classic (FC). Det är ett 110km långt äventyr som sträcker sig mellan Nikkaluokta och Abisko uppe i dom svenska fjällen. Vi vandrade då tillsammans med Kenneth och hans schäfer hund Flisan (Dom har en egen blogg, länk finns längre ner i inlägget) samt en kvinna som heter Johanna.

Mer om denna vandring kommer jag att skriva om på bloggen. Hur och när återkommer jag om.

2016 deltog vi i Hanwag Classic, Detta är också en vandring, likt FC som vandras i Sälen fjällen. Denna vandring genomförde vi med min sambo och bosses matte Sara. Detta var Sara´s första riktiga vandring. Även denna vandring kommer att läggas upp på bloggen. Hur och när, ja det återkommer jag om. :)

 

Vad vi ska göra under 2017 är fortfarande bara i planeringsstadiet. Mer info om det kommer att komma upp på bloggen.

 

Vi finns även på facebook och instagram, där heter vi så klart JAGOCHMINBOXER.

 

Kenneth´s blogg: http://vktarhundenflisan.blogg.se/

Kenneth´s facebook: https://www.facebook.com/ForsvarsmaktensFlisan

Kenneth´s instagram: k9_sec

 

Gå gärna in och följ honom och hans 2 schäfer hundar i deras vardag som tjänstehundar.

Kommentarer:

1 Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera här: